GearForce Logo

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci / vrácení zboží?

  1. Pro zahájení reklamace si stáhni a vyplň příslušný formulář podle toho, jestli zboží reklamuješ nebo chceš uplatnit vrácení do 14 dnů. Ten ulož a odešli na adresu info@gearforce.cz.
  2. V případě, že nemáš možnost formuláře, tak můžeš nám napsat na e-mail info@gearforce.cz.
  3. Zboží pečlivě zabal tak, aby se při dopravě nepoškodilo a odešli na adresu naší provozovny e-shop GearForce.cz - Petr Šebela, Na Větřáku 691, Jedovnice 679 06.
    Cenu za dopravu musíš uhradit předem - dobírky nepřebíráme.
  4. Do balíku přilož vytisknutou fakturu či jiný doklad o zakoupení zboží.
  5. Doba uplatnění reklamace začíná běžet momentem, kdy nám byla oznámena vada a doručeno vadné zboží.
  6. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od začátku doby uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
  7. O vyřízení reklamace ti vystavíme písemné potvrzení.

Pro vyřízení reklamace / vrácení musíš zboží doručit:

  • Do 14 dnů od vytvoření a nahlášení reklamace.
  • Do 14 dnů od doručení objednávky v případě vrácení zboží.

Podrobné informace a úplně znění najdeš v Obchodních podmínkách.